Dinsdag 25 november Ratnapura Sri Lanka

25 november 2014 - Ratnapura, Sri Lanka

Beste vrienden,

Vandaag zijn we aangekomen nabij de waterval van Ratnapura (misschien wel 10 maal hoger dan Coo). Voorlopig geen foto's omdat het bijna donker was bij onze aankomst.

Het was weerom een zeer mooie rit door de natuur, de heuvels, en de thee-en rubberplantages. De wegen leidden ons door de mooiste natuur ter wereld en van het ene dorpje, of eigenlijk meer een nederzetting van krotten en winkeltjes, naar het andere.  Het hotel waar we logeren ligt op enkele meters van de waterval, en we kunnen ze zien vanuit onze kamer.

Vele groeten van Fons en Herman

1. Marc janssens:
    25 november 2014
    ja mannen da is weer het een en ander da jullie mee maken en hebben gezien allè amuzement nog gr.marc
  2. Wannes:
    25 november 2014
    Dag mannen. Fons ik zen nog altijd nie bi jullie Els geweest. Dan zen ik toch een voorbeeldig manneke he. Voor de rest valt het ginder allemaal best mee lees ik . En schoon foto's ook . Nog nie te veel stukken gehad? Ik kan wel goed depanneren. Mer wacht tot ge wa dichter bij huis zit. Veel plezier nog allebei .groeten Wannes
  3. Jos:
    25 november 2014
    Mahatmaya aiya Herman en Fons ik hoop dat jullie goed slapen bij de waterval
  4. Ilse Loots:
    Dag pa,
    Geweldig avontuurlijk lijkt het mij ! Als ik later zo groot ben als gij, wil ik da ook doen ! :-)))
    Have fun en voorzichtig he ! Xx
  5. Els:
    26 november 2014
    Hallo daar geniet er nog van ook van de zonnige dagen hier is het maar frisjes we kijken al uit dat jullie terug int land zijn dan kunne jullie veel verhalen vertellen groetjes daar

Els
  6. Ronny RAEYMAEKERS:
    26 november 2014
    hallo toeristen, ge hebt er weer een schoon reiske uitgekozen met verschillende vervoermiddelen. het ziet er daar allemaal zeer mooi uit, just of de tijd heeft daar stilgestaan. geniet nog van jullie laatste week en veilig terug thuis. Groetjes.
  7. Chris:
    26 november 2014
    Hallo daar , jullie zullen heel wat te vertellen hebben bij de thuiskomst !een beetje afkikken ,daar in alle rust en hier weer de druk, maar ook de luxe !alhoewel jullie hotelleke wel netjes lijkt ,geniet er nog van want het loopt op zen einde ,grtj
  8. Wannes:
    26 november 2014
    Dag mannen. Hier mijn e mail adres. [email protected]. Groeten en het amusement nog. Laat nu weten of ge het hebt. En nie misbruiken he