Dit is geen verhaal 🏍

3 oktober 2021 - Brasschaat, België

Dank aan iedereen die de inspanning heeft kunnen opbrengen om mijn verhalen te lezen en speciaal aan hen die gereageerd hebben waardoor ik het “thuisgevoel” steeds bleef behouden. Nogmaals dank !

Tot de volgende keer,

1. Rene Bosschaert:
    3 oktober 2021
    Goede morgen Herman, ook ik wil je bedanken om mij de mogelijkheid te geven uw reis via deze weg te mogen volgen. In 1 woord fantastisch
  2. Guy:
    👍. ‘t Was Plezant om dagelijks te lezen
    3 oktober 2021
    Bedankt om uw avonturen telkens neer te "pennen" 😉 Altijd fijn om te lezen 😘
  4. Ronny augustyns:
    5 oktober 2021
    jou verhalen lezen was echt geen inspanning Herman. Leek mij een prachtige reis. Ook niet mis meer dan 7000 kilometerkes met de moto.
  5. Chris:
    6 oktober 2021
    We reisden een klein beetje mee hè !! En jij bent weeral een avontuur rijker … 😁
  6. Dirk Bytebier:
    Hallo Herman bedankt je reisverhaal te delen met mij en te vernemen dat je goed en wel terug thuis bent , ik ben intussen al voor de tweede keer weg met nieuwe groepen naar Porto en Bilbao , nogmaals dank hou je vooral gezond en tot weerzien ! Grts Dirk