Nog 5 dagen

3 juli 2013 - Brasschaat, België

Hallo iedereen,

Vandaag woensdag 3 juli hebben we ons "hebben en houden" ingeladen in de camionette van onze vriend Wannes. De laatste papieren nagezien, eens vluchtig het roadbook overlopen (nog tijd genoeg als we op zee zitten), de GPS toestellen getest en .....getest of de zware motor van Fons van de grond kon rechtgezet worden als hij, de motor wel te verstaan, plat lag.Opdracht volbracht door onze krachtpatser Wannes, en zo was hij meteen geslaagd om als medereiziger te mogen meegaan.:-)  Hopelijk moet hij die stunt niet meer herhalen ginder in IJsland.

Maandag 's morgens vroeg vertrekken we richting Hirtshals (DK), om daar de volgende morgen de ferry te nemen naar Seydisfjördur in IJsland, met tussenstop op de Faroëreilanden (Törshavn).

Tot binnenkort,

Herman

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Frank:
    3 juli 2013
    Dag globetrotters,

Ziet er spannend uit. Ik kijk al uit naar jullie reportages.

Groeten,

Frank
  2. Loots Wim:
    4 juli 2013
    Krijg jij je eigen motor wel recht? Nog efkes en dan drie weken genieten van prachtige natuur.
    Groetjes vanwege Wim Vicky Dylan en Liam.

"Opa wees voorzichtig" moest ik nog zeggen van onzen Dylan.
  3. Paul Loots:
    7 juli 2013
    hallo muskatiers!!!!
    t'is te hopen,dat ik niet moet komen helpen,om motors recht te komen zetten.....maar de wannes heeft zich zelf al bewezen,lees ik! hééééél veel plezier met jullie GROTE AVONTUUR!!!ik kijk nu al uit naar de reportage's die jullie gaan verzenden op de trektocht naar ijsland 2013!!!
    groeten van paul loots.
  4. Eric Janssen:
    8 juli 2013
    Hoi mannen , veel plezier gewenst . We proberen jullie van hier uit te volgen .
  5. Dirk Cairoli:
    8 juli 2013
    Als dat maar goed komt met de Fons, Ik heb er ook al een paar keer naar het buitenland mee geweest, dat rijden is geen probleem, maar dat snurken s'nachts.
  6. Mireille marien:
    10 juli 2013
    Hey vokke,

hier aan het thuisfront is alles ok. Hopelijk hebben jullie al een goede reis gehad, en heeft de boottocht niet te lang geduurd.
    Ik ga elke dag kijken of jullie nog iets te vertellen hebben en zal daar dan op reageren.

Dikke knuffels en heel veel groetjes,

nena xxx...
  7. Nicole Verbert:
    11 juli 2013
    Dag Fons en aanhang, alles ok daar ? Wij staan ook al vertrekkensklaar voor onze fietsreis richting Praag, nog 1 dag werken en dan zijn we weg. Dus als ik de kans heb om mijn mails ergens te checken kan ik jullie volgen en anders hoor ik het verhaal wel als we terug thuis zijn. Nog een goede reis en tot ziens.
  8. Els:
    11 juli 2013
    Hallo fons,
    We zetten bij uw op de terras met en goeie Duvel drinken.
    Frans gisteren goede gereden op de cross.

Beste en dikke kussen
    Frans, wieza, Sina en els
  9. Chris Leo:
    13 juli 2013
    Hallo allemaal,

Het is daar heel mooie zo te zien, die watervallen
    en pintjes zijn er ook, goed hé marc,
    veel plezier we volgen jullie.

Groeten

Leo Christiane