Phonsavan Laos, vrijdag 15 november 2019.

15 november 2019 - Phonsavan, Laos

Bochten, bochten en nog een bochten,

Thanh ,onze gids, maakte deze morgen het ontbijt voor ons klaar. Hij was denkelijk niet echt goed uitgeslapen, omdat hij was geen feesten, nadat Vietnam van de Verenigde Arabische Emiraten had gewonnen bij het voetballen.

We kregen omelet, broodjes, confituur, bananen, appels en koffie of thee. Bovendien was er echt bestek. We dachten dat we terug thuis waren.

Er stond een redelijk lange dag voor de boeg. Namelijk 260 km waarvan een heel stuk offroad. Toen we dat achter de kiezen hadden kwam het bochtenwerk. We reden ongeveer 150 km door de bergen en bleven heel de tijd tussen de 1000 en de 1400 meter zeespiegelniveau.

Niemand heeft de bochten geteld, althans niet dat we weten, maar de 1000 bochten van Spa zijn er niks tegen, daarover is iedereen het eens.

In de duisternis, een beleveinis op zich want niet iedereen rijdt hier met licht, bereikten we ons hotel in Phonsavan.

Niemand heeft het echt getest, maar het Hilton in Brussel is niks vergeleken met ons hotel hier, ook daarover is iedereen het eens…

Morgen rijden we naar Luang Pra Bang in het hartje van laos, en zullen daar twee nachten blijven.

1. Ilse Loots:
    15 november 2019
    Ola, zover reizen om naar nen Hilton te gaan? Da hebben ze hier ook ze pake :-) geniet er nog van en op tijd in uw bed eh hahahaha
  2. Eugene &jeanine:
    17 november 2019
    Mooie mooie foto s, en ondertussen houden wij het vrouwke gezelschap.geniet ervan !
  3. Ronald De Smet:
    18 november 2019
    Aller, na zo een afmattende dag doet het waarschijnlijk wel deugd met wat comfort om je heen!
    Ik heb dat hier niet zo een uitgebreid ontbijt, als 't maar smaakt hé, A & R.