Dinsdag 11 november 2014 Motorrit door Sri Lanka

11 november 2014 - Brasschaat, België

Hey allemaal,

Morgen, woensdag 12 november, vertrekken Fons en Ikke naar  Sri Lanka. Onze vlucht gaat van Schiphol (14u40) met een tussenlanding in Dubai, naar Colombo de hoofdstad van Sri Lanka.

Daar zullen we aankomen op donderdag morgen omstreeks 8u30 plaatselijke tijd, (onze tijd 4u00). We zullen regelmatig wat foto's en eens een verhaaltje sturen als we ginder zijn.

Groetjes ,

Herman

1. Bart en Frieda:
    11 november 2014
    Wij wensen jullie om te beginnen een heel goede vlucht en daarna een mooie, veilige motorreis doorheen Sri Lanka.
  2. Armand ceulemans:
    Goede reis en behouden thuiskomst. B & A
  3. Ilse Loots:
    Pake,
    We wensen jullie een fantastische reis ervaring ! Wees voorzichtig en tot heel snel ! Dikke kus van ons allemaal ! Xxx
  4. Herman vermonden:
    11 november 2014
    Veel succes ,geniet ervan en zijt voorzichtig,groetjes
  5. Herman vermonden:
    11 november 2014
    Veel succes,een goede reis en zijt voorzichtig,groetjes
  6. Frank:
    11 november 2014
    Heel veel plezier daar mannen !
  7. Lu:
    Hallo Herman,
    Je gaat het weer zover zoeken precies. Ik wens jullie alvast een mooie reis zonder tegenslag, en geniet van de mooie dingen die je daar zal aantreffen. Groetjes Lu
  8. Nicole Verbert:
    11 november 2014
    Fons en Herman, we wensen jullie een heel goede reis, en wees voorzichtig met die 2-wielers hé.
  9. Chris:
    11 november 2014
    Wij wensen jullie een veilige vlucht ,en een mooie en spannende moterreis !ben weer eens benieuwd naar jullie avonturen..tot gauw ..Chris en staf .
  10. Wim:
    Pake
    we kijken al uit naar jullie eerste reisverhaal. Geniet van jullie 3 weken vakantie, maar wees voorzichtig.
  11. May en staf:
    12 november 2014
    Veel geluk, geniet van jullie reis en wij kijken al uit naar de riesverslagen en fotfo's van dat mooie land!!!
  12. Els:
    13 november 2014
    Geniet er maar van hè maar wees voorzichtig

Groetjes els