Vrijdag 14 november 2014 Puttalam Sri Lanka

14 november 2014 - Puttalam, Sri Lanka

Hallo allemaal,
Waar we nu zitten is er niet alleen internet maar zijn er ook véééél muskieten , maar de anti- muggen producten en het muskietennet helpen, dus geen probleem. We zijn zo'n 180 km opgesloten langs de kust naar het noorden. Veel vis gezien op een marktje, eigenlijk een visstraat, waar aan beide kanten van de weg de vissen gewoon op de grond te koop worden aangeboden ( foto's volgen later omdat ze genomen zijn met mijn fototoestel en ik dit hier aan het intikken ben op mijne iPhone met mijn dikke vingers). De foto's die ik seffens nog ga sturen komen van deze iPhone. Deze middag zijn we typisch Srilankees gaan eten, zowel qua eten als eetgewoonten. Namelijk met de handen. Rijst en kip met varkensvlees ( de bevolking is hier voornamelijk Tamil en Christelijk, en die mogen dat .....vlees eten ). De rijst eten was het moeilijkst met de vingers, maar als je honger hebt ......
De groeten aan iedereen van Fons en mij, en tot de volgende keer als er internet is
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ilse Loots:
    14 november 2014
    Dag pa en Fons, leuk te lezen da jullie al locals aant worden zijn. ! :-) ik typ dees ook op mijnen iPhone maar heb ni zo'n dikke vingers dus valt nog mee. Maak er een fijne reis van en euh, handen wassen voorda ge gaat eten he. Daarna is ni zo belangrijk geniet ervan !
  2. Fred:
    15 november 2014
    Hoi mannen, geniet er vooral van, zie gewoon da ge terug met mes en vork kunt eten als ge terug zijt :-)
    T'amusement !!!
  3. Jos:
    allo Herman en Fons
    een prachtige en veilige reis en opgepast voor het eten
    ik hoop dat jullie goede motors hebt en als iemand ginds
    een hand geeft ( rechterhand ) nemen
    Jos en Relind
  4. Wannes:
    15 november 2014
    Eindelijk gevonden hoe ik het moet doen. Ben ook maar een amateur. Heel veel plezier daar en hou het veilig. Groeten van de Wannes. Kan wel zijn dat ik het morgen weer vergeten ben hoe het moet
  5. Els:
    16 november 2014
    Helaba als het kan laat nog is iets horen van jullie
    Hebbe jullie al veel km gedaan en is het nog altijd zo warm
    Hier regen dus geniet maar van de zon daar Gr. En tot wederhoren
    Els
  6. Wannes:
    16 november 2014
    Goe bezig mannen.ik wist nie da jullie daar ook dakwerken deden