Struisbaai Zuid Afrika Woensdag 1 november 2017

1 november 2017 - Struisbaai, Zuid-Afrika

Deze morgen na het traditioneel ontbijt van de laatste 14 dagen, met spek, eieren en worst vertrokken we voor onze laatste offroad rit van 290 km met nog vijf, weliswaar kleine, bergpassen. De laatste dag dat we onze machines konden laten dansen tussen onze benen, en het geluid van deze twee cilinder over de vlakte konden laten klinken. De motor te laten brullen wanneer je een zandhelling opknalt terwijl het achterwiel uitbreekt en het oplaaiende zand en stof tot kilometers ver te zien is. Een geweldig gevoel is dat!

We zijn nu in Struisbaai aangekomen, dat is zowat het uiterste punt van Kaap de Goede Hoop, waar de Atlantische- en de Indische Oceaan elkaar ontmoeten.

Morgen donderdag onze laatste rit naar Kaapstad. 300 km asfalt voor de verandering.

Vrijdag nacht vliegen we naar Amsterdam en vanaf zaterdag begint terug het normale leven, mag ook wel, hé.

Groetjes aan allen

1. Els:
    2 november 2017
    Geniet nog van jullie laatste dagen ginder
    Je vrouwke zal content zijn da je veilig terug
    thuis bent je zal weer vele verhalen kunne
    vertellen

Groetjes Fons Els
  2. Ilse Loots:
    Geniet er nog van ! Jawadde, wat een avontuur seg ! xxx
  3. Greet:
    2 november 2017
    een avontuur voor nooit te vergeten, geniet er nog van tot zondag greet
  4. Fons:
    2 november 2017
    Geniet van de laatste dansende motor rit Volgende week een beetje rustiger tenzij we hier met onze machines de onverharde paden gaan opzoeken
  5. Marcel loots:
    2 november 2017
    is da nu al voorbij , t'is rap gegaan me dunkt , maar herman wat eten ze daar zoal ,rode kool misschien met spek of vlees (aap) , vertel het binnen enkele dagen als je veilig bent thuisgekomen.groetjes van ons en tot ziens in gierle.
  6. Lu:
    2 november 2017
    Geniet nog van deze mooie reis en kom veilig thuis
  7. Chris:
    2 november 2017
    Het zit er bijna op ,en ik denk dat het een onvergetelijk avontuur was,het was in ieder geval al de moeite om mee te volgen ! Geniet nog van je laatste dagen daar ,en een veilige reis terug gewenst ! Groetjes ...Staf en Chris
  8. Frans Dupon:
    3 november 2017
    Herman, je relaas van deze reis is echte poëzie, dat lezen is misschien nog leuker dan de beide wielen en cilinders besturen.
  9. Anny en Wif:
    3 november 2017
    Een onvergetelijke en fantastische road Herman!
    Je avontuur zit er bijna op en de tijd vliegt snel hè. Geniet nog van de laatste momenten daar. Wij wensen jou en de groep alvast een goede terugvlucht en een behouden thuiskomst.
    Tot gauw!
    Wif en Anny x