Brasschaat, 6 januari 2020

6 januari 2020 - Gooreind, België

Morgen vliegen we ...

Nog iets meer dan 24 uur en we hangen boven de zee, met een vliegtuig van de "Koninklijke Luchtvaart Maatschappij" (vlucht KL 701 van 21u20). "

Ons gezelschap is ditmaal wel echt internationaal: een Amerikaan (NY); twee Zwitzers; een Nederlander; een Duitser; en "last but not least" drie Belgen. (als mij gegevens kloppen tenminste). En waarschijnlijk nog zo'n 700 andere reizigers.

Ik denk dat we eerst de Noordzee zullen kruisen en dan de Atlantische Oceaan. Andersom lijkt me nogal moeilijk :-).

Met een tussenlanding in Buenos Aires, zullen we ongeveer 14 uur later landen in Santiago de Chili, waar we overstappen op het vliegtuig naar Temuco, waar onze motorreis begint.

Ik zal trachten jullie regelmatig te vervelen met mijn reisverhalen, maar gezien er nogal lange motorritten tussenzitten, kan ik niks beloven. Dus maak jullie maar geen zorgen ...

Groetjes uit Brasschaat,

Herman

1. Bart en Frieda:
    6 januari 2020
    Goeie vlucht Herman en geniet van je reis.
    Wij kijken reeds uit naar je reisverslagen!
    groetjes,
  2. Maene Ludo:
    6 januari 2020
    Herman, niet teveel last meer van uw voet !!!, een rustige vlucht toegewenst, Ludo
  3. Lu:
    6 januari 2020
    Ik ben weer nieuwsgierig naar je verslagen van deze reis, hopelijk weer zo avontuurlijk zoals Vietnam.
  4. Herman:
    Hallo Ludo,
    Dank voor je reactie. Ik krijg altijd reacties van twee verschillende Ludo’s (Brasschaat en Lille). Wie is wie ? Misschien eens Een hint zetten in jullie tekst of zo.. 👍🏍
  5. Dirk Cairoli:
    6 januari 2020
    Goede reis gewenst en pas een beetje op voor uwe voet hé. Ben benieuwd wat jullie nu allemaal weer ga meemaken...
  6. Armand ceulemans:
    Goeie vlucht en een leuke en veilige motortocht. Hou je taai. Gr. B&A
  7. Fons:
    6 januari 2020
    Alles ok met de voet ? Hou het veilig en de motor met de wielen op de grond
  8. Jos Van Loock:
    6 januari 2020
    Hey Herman gaat de Fons niet mee !!
  9. Herman:
    6 januari 2020
    Dag Jos, deze keer is de Fons er niet bij.
  10. Guy:
    6 januari 2020
    Veel plezier en goede vlucht gewenst nonkel Herman!
  11. Kris Loots:
    Nonkel Herman,
    Goeie reis en wees voorzichtig op twee wielen 😁😁.
  12. Els:
    7 januari 2020
    Geniet er maar van ginder en wees voorzichtig het zal weer leuk zijn om je reisverhalen te lezen 👍ben toch blij da mijn ventje thuis is de reizen waren toch zo snel op elkaar geniet er van 🤗
  13. Ilse Loots:
    7 januari 2020
    Hey pake, goeie reis alleszins ! Niks breken, ook geen voetbeentjes of tenen eh ! ;-) En vergeet mijn lachend kakske ni eh :-) Geniet er van ! xxx
  14. Staf:
    Goe reis Herman geniet ervan En zonder de Fons !!👍
  15. Eddy Van Duppen:
    7 januari 2020
    wat een avonturier ben jij !! Veel plezier ginder.
  16. Lu:
    7 januari 2020
    Ik zal rekening houden met uw opmerking
  17. Greet:
    7 januari 2020
    terug een mooie reis, ik wens je een mooie reis Greet
  18. Harry:
    7 januari 2020
    Veel succes en een hele mooie reis toegewenst, kijk uit naar het verslag van je nieuwe avontuur!
  19. Ronald De Smet:
    8 januari 2020
    Ja, onze wereldreiziger vliegt er WEER op uit!! Goede reis Herman en geniet ervan. Wij kijken er weer naar uit om je motorreisverhalen te lezen! Succes en voorzichtig hé!!
  20. Ronny augustyns:
    13 januari 2020
    Herman wat opnieuw een avontuur zeg. Veel succes en ben nieuwsgierig naar jou reisverhalen.