Brasschaat België, donderdag 4 oktober 2018

4 oktober 2018 - Brasschaat, België

Hallo iedereen,
Nog twee dagen voor mijn vertrek naar Nepal. De koffer is reeds gepakt en de ticketten zitten in mijn reistas. Zaterdagmorgen met de Thalys naar Schiphol, vanwaar we, via een overstap in Parijs, naar New Delhi (India) vliegen. Daar nemen zondag het vliegtuig naar Katmandu de hoofdstad van Nepal.
Hier zal onze motorreis beginnen. Met 5 Belgen en 3 Nederlanders vormen we, samen met een Indische en een Nederlandse gids een groep van 10 motards. We rijden op een Royal Enfield 500cc mono-cilinder. Een volgwagen  met een mecanicien zal onze bagage naar de plaatsten brengen waar we zullen overnachten. De reis duurt 15 dagen en we landen terug op Schiphol op 21 oktober.
De bedoeling is dat ik jullie via deze blog met foto's en tekst op de hoogte houd van het reilen en zeilen tijdens deze reis.
Tot de volgende keer,
Herman

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Greet:
    4 oktober 2018
    dat al wel een mooie reis zijn.
    veel reisplezier , zie zie al naar de verhalen uit.
    groetjes greet
  2. Els:
    4 oktober 2018
    Geniet er al vast van he Herman
    Mijn ventje net terug van zijn moto reis naar de Balkan
    We kijken alvast uit naar je mooie reisverhalen en foto's
    Groetjes Els
  3. Maene Ludo:
    4 oktober 2018
    Herman en vrienden veel plezier tijdens jullie tochten en niet teveel pech, ik zal met veel plezier jullie reis verhalen lezen. groetjes Ludo & Gody.
  4. Frank:
    4 oktober 2018
    Veel plezier daar Herman !!
  5. Ilse Loots:
    4 oktober 2018
    Weer een nieuw en onvergetelijk avontuur dat je tegemoet gaat ! En ik ga weer in herhaling vallen maar... genieten, genieten en genieten. Maar ook voorzichtig zijn eh, da’k u in 1 stuk kan terug zien binnenkort 😘😘😘
  6. Fons:
    4 oktober 2018
    Weer een hele mooie reis in het vooruitzicht
    Ben net terug van de Balkan
    Hoe was het in Frankrijk met Arthur
  7. Lu:
    4 oktober 2018
    Je bent nog maar pas terug uit Franrijk en je bent weeral weg.
    Geniet van je trip daar in het verre India en laat de verhalen maar komen.
  8. Marcel loots:
    4 oktober 2018
    goei reis en de wind vanachter herman,groetjes van ons.
  9. Guy:
    4 oktober 2018
    Veel rij- en vliegplezier gewenst nonkel Herman. Dat laatste best enkel met een vliegtuig welteverstaan .
    We kijken al uit naar de reisverslagen, succes!
    Guy
  10. Wim:
    5 oktober 2018
    Hè pa,
    Have fun daar in Nepal. Genieten van de hoogstwaarschijnlijk fantastische ritten.
    Hoe meer foto's, hoe meer wij kunnen dromen van de uitzichten etc.
    Volle gaas en geft er ne lap oep, mer z`e veurzichtig.
    Tot eind oktober.
    Groetjes van ons allemaal vanuit het kasteeldorp
  11. Bart en Frieda:
    5 oktober 2018
    Herman, geniet van je trip, zal zeker de moeite zijn maar... vooral wees voorzichtig!
    groetjes, Bart en Frieda
  12. Chris:
    6 oktober 2018
    Geniet van uw reis Herman ,echt wel de moeite Nepal ,kijken ernaar uit naar de belevenissen en de foto’s natuurlijk !Staf en Chris
  13. Paul Loots:
    7 oktober 2018
    Heel veel plezier,en zie dat jullie ook met z'n tienen heel terug aankomen.....Heel veel succes !!!
    Paul Loots & Jan Aarts