Brasschaat, 10 oktober 2017

10 oktober 2017 - Brasschaat, België

Dag allemaal,

Een goei week voor het vertrek naar Zuid-Afrika, ben ik stilaan een het pakken gegaan, eigenlijk meer denken aan het pakken, of beter gezegd in mijn hoofd alles aan het bijeen zoeken. Volgende week woensdag vertrek ik naar Schiphol, en blijf er overnachten omdat het een relatief vroege vlucht is naar Zuid-Afrika. Trouwens  ik wil geen risico lopen om te laat te komen, het verkeer is tegenwoordig ondoorgrondelijk.

Fons is er deze keer niet bij, en moet ik het stellen met zeven Nederlanders en een West Vlaming. We landen donderdag in Kaapstad (CapeTown) en vertrekken vandaar met de motor, (een BMW F800GS), voor 16 dagen en 3900 km voornamelijk onverhard, door het binnenland.

Ik hou jullie op de hoogte over mijn belevenissen en over de bezienswaardigheden welke dit land te bieden heeft.

Vriendelijke groeten,

Herman

1. Guy:
    10 oktober 2017
    Veel plezier, avontuur en een veilige trip gewenst nonkel Herman !
  2. Armand ceulemans:
    10 oktober 2017
    Ik zie er naar uit om je (spannende) reisverhalen te lezen. We wensen je een heel leuke, interessante, mooie en sportieve reis toe en een behouden thuiskomst. Groetjes Bernadette & Armand
  3. Eugene &jeanine:
    10 oktober 2017
    Wij zijn blij dat we bij de bevoorrechte vrienden horen, om dit reis-verhaal mee te maken. Geniet ervan !!!
  4. Ilse Loots:
    10 oktober 2017
    Maak er een onvergetelijk avontuur van pake maar vergeet niet heelhuids terug te komen eh :-) Geniet ervan ! xx
  5. Marc verlinden:
    10 oktober 2017
    Maak er een fantastische reis van. Geniet van de ongerepte natuur, maar laat nog wel een beetje over voor ons ( volgend jaar :-) )
  6. Lu:
    10 oktober 2017
    Veel veilige en plezante kilometers daar, profiteer er maar wat van en van de Hollanders zou ik mij niet te veel aantrekken. ben benieuwd naar je reisverslagen en mooie foto's
  7. Paul Loots:
    10 oktober 2017
    Amay Herman,gij weg met 7 Hollanders,ik heb er maar éne,en daar heb ik mijn handen al mee vol!!!
    Heel veel plezier met z'n negen,en je zal verstomd staan te kijken van Kaapstad,wat is het daar prachtig!!!!
    Voorzichtig he,oja,wij zien elkaar donderdag nog
    groeten uit Gierle
    Jan & Paul
  8. Chris:
    10 oktober 2017
    Hey Herman ,dat beloofd weer een spannende en mooie reis te worden , ben benieuwd naar de verhalen en foto's die gaan komen ! Geniet ervan en tot hoors !🤗
  9. Frank:
    Dag Herman,
    Klinkt weeral om duimen en vinger van af te likken, als ik ooit op pensioen kan gaan (?) , ga ik eens meerijden denk ik. Tenminste, als jij dan al niet alle wegen van de wereld hebt gereden ...
    Geniet er met volle teugen van !
    Groeten,
    Frank
  10. Arthur Ost:
    10 oktober 2017
    Hei Herman, Ik ben eigenlijk de draad kwijt. Ga je nu vertrekken of ben je al terug
  11. Staf:
    Geniet van je nieuw avontuur kei goe ! tof. Herman
  12. Arthur Ost:
    11 oktober 2017
    Ja Herman ik heb het begrepen, je moet nog vertrekken. Wat ik je wens: Wees vooral voorzichtig zodat je oneindig kan genieten van een wellicht fantastische reis.
  13. May en staf:
    11 oktober 2017
    We hopen dat je een geweldige leuke tijd tegemoet gaat ! geniet ervan Laat de foto's en reisverhalen maar komen.
  14. Jos:
    11 oktober 2017
    Hey Herman ik en relind kijken mee uit naar jou avontuur hou ons goed op de hoogte geniet er van en kom veilig terug thuis
  15. Roza:
    12 oktober 2017
    dag Herman goei reis
  16. Marcel loots:
    13 oktober 2017
    t'zal weer een knaller worden, denk. alvast de wind van achter.
  17. Frans Dupon:
    14 oktober 2017
    Met die West-Vlaming ga je je toch al een beetje thuis voelen Herman...
  18. Fons:
    17 oktober 2017
    Fijne reis en volgende ritje ben ik er normaal terug bij grts Els en Fons
  19. Els:
    19 oktober 2017
    Geniet er van en wees voorzichtig

Groetjes Els